Hej, torsdag.

Örebro, snö, värme, glädje. Bio idag, awsome move, percy jacson kampen om åskviggen. Låter rätt patetisk men det var grymt bra. Jag gav en 10 till en hungrig uteliggare, hoppas det blev en cheesburgare. Har även dödat några avsnitt av scrubs tills nu, 05.03. Imorgon blir det lunch på jensens på min kära morfars bekostnad. Var där med mannen idag och åt middag (KÖTT FIFAN, I LIKE!!!) samt marängswisch, första på många år eller kanske den första över huvudtaget. MUMS. Morfar bjussa även på bion så jag känner mig konstigt nog 100 kr rikare även då jag dock handlat på lidl för 280 spänn, GREAT:) Men vi splitta det så det är lungt:) Jag köpte en bok också, snö och aska, 1279 sidor lång, jag tyckte det var ett bra köp tills matthias läste att det var den 5 boken i serien, då måste läsa alla nu. Imorgon ska jag shoppa med emma och sofie med, om jag kommer upp i tid vill säga.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0