Besvikelse

Kom hem efter specialidrottsmöte och var jätte sugen på köttfärssås och spagetti. Jag hoppade glatt fram till kylen och ropade att jag kunde göra mat när jag får se att köttfärsen är grå! Vi köpte den för två dagar sen...... Så det fick bli lax och pressad potatis istället;) Idag höll Emma och jag på att bryta vårat löfte lite halvt, vi diskuterade om glass inte var lika farligt eftersom vi bara sagt att vi inte ska äta godis på vardagarna men kom fram till att det faktiskt gjorde det så vi köpte youghurt istället. Kan ju trösta oss med att det jävlar anamma blir marabou i helgen!!! Fredag ska vi (Emma, Jenny, Jag, Ellan(?), Sofie (?), Alex (?) nämligen in på bio i Örebro (fullsmockade med godis) och sen ska vi låna Emils lägenhet så vi kan åka hem Lördag:) ☮Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0