ICKE!

Jag tänker ICKE riva lök! Laga mat i alla ära men något jag inte klarar av är den förbannade löken. (fail fakta) En annan ointressant information var att jag idag köpte en ROckstar energidryck som var helt okej, blev dessvärre hyper så måste nog ut och ge säcken lite stryk sen, synd bara att det är så fasligt kallt där. Vad har hänt idag, nja inte mycket, var i vägen mest, bokstavligt talat. Blockerade 3 skåp idag för studenter som trodde jag gjorde det med flit. Förövrigt är frystorkade jordgubbar en ny favorit, så kopiöst gott! Dagens glada överraskning var att jag fick veta att jag ska på kryssning nästa helg, härligt! Dagens sämsta överraskning var att jag har glömt hur man laddar upp bilder på bloggen, suck. Men nu ska jag ta och laga mat och sedan plugga... So long.!

Kommentarer
Postat av: ellan

när du går in på ett nytt inlägg så ser du massa saker du kan välja, och där är det en liten sak du trycker på som liknar ett träd, tror t.o.m det är ett träd :) sen trycker du bara ladda upp bild osv ;)

2010-01-14 @ 21:16:04
URL: http://ellane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0