Jag skrev so long? eller hur?

ja vafan, gav upp bloggen men nu kanske jag ska göra en nystart? Detta inlägget skriver jag mest för att OM ebba nu kollar in bloggen så slipper hon bli besviken över att inget nytt har skrivits och med andra ord så kan hon inte klaga! HA!:D Förövrigt, jag har köpt choklad och delicatoboll, måste ätas innan 24 för imorgon ska jag sluta med snask etc.. (dock tillåtet på helger) Iallafall nu i början, klaga inte, vem klarar sig utan mjukstart? Morgondagen, BOXNING! Så härligt att komma igång igen så jag vet inte vad!:) 2010, färgspraklande och rolig? HOPE SO! tills nästa gång, harE!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vad glad jag blir ;) <3

2010-01-14 @ 11:47:57
Postat av: Anonym

hihi, tillägnat dig bästis;) vill faktiskt att du skaffar blogg med! Kul att få höra lite om intrigerna i Leksand;)<3

2010-01-14 @ 16:54:56
Postat av: Ebba

haha jag har funderat på det, men jag vet ju inte hur man gör :D får väl kanske fixa de snart ;) <3

2010-01-17 @ 21:44:04
Postat av: Anonym

men ge dig det är ju as lätt:D<3

2010-01-18 @ 10:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0