O systrar

What´s up!? Sitter i skolan och väntar på sista lektionen, sen blir det hemgång!:) Ska försöka plugga, och nej jag säger inte bara det, jag ska verkligen försöka! Haha annars är det rätt späckat schema idag, ska ha ridlektion för en liten knodd och sen ta kort på grannens unghingst, när jag med andan i halsen är klar med det ska jag skynda på boxträning, kommer vara smått trött sen:)Just det, måste äta nått med!? Ja, man ska känna att man lever. Sen vill jag bara informera samtliga om att jag skanar min Ebba kopiöst mycket, även resten av tjejorna. O systrar, låt oss stråla samman snarast! so long!

Kommentarer
Postat av: Ebba

jag saknar dig med!! ni har lov vecka 8 va? vi har vecka 9. men ni kanske kan komma hit när ni har lov? :) <3

2010-01-18 @ 15:53:56
Postat av: belinda

fin blogg ! :)

2010-01-18 @ 16:57:05
URL: http://belindaasiren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ebba, har ingen aning när vi har lov men jag kommer GÄRNA upp om det går!!!!:D<3

2010-01-18 @ 22:02:44
Postat av: Anonym

Tack Belinda, kikar in på din nu;)

2010-01-18 @ 22:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0