Raw raw!!! HEEEEEEYE!

HEj hallå! Jag har haft en stressig dag så har inte kunnar uppdatera, 2 prov idag och ett glosgörhör, kul! Men gick nog relativt bra i vilket fall. Sen åkte jag buss hem, så kom inte hem förens 20 i 5 och då var det bara att skynda sig göra en eld i kaminen och sen kuta ut till stallet och ta en mörkertur på kusen.


Imorgon ska jag och jenny bowla/äta på jensens, har inte pratat med henne än, sen blir det örebro och sen på lördag bär det av på kryssning. Packar nu förfullt! Så kryssning = ingen uppdatering. Lite kul att folk börjar kika in mer och mer, ni får gärna avslöja vilka ni är;)


Btw, en ide som legat och pyrt ett tag blev avslöjad och uppskattad igår så den ska jag smida vidare på tillsammans med en hemlig vän. Ni kommer få veta tidsnog, men först skall ett mycket hemligt sms skickas ut till 4 personer plus mig och den hemliga, om de hemliga motagarna redan nu kan gissa vilka ni är kommer ni att få smset på Tisdag förhopppningsvis. Då går det hemliga mötet nämligen av stapeln! På Tisdag ska jag även klippa mig och slinga, blir inget revulutionerande, bara som jag alltid klipper mig fast med slingor då... :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0