tbx

Yes, det är rätt, jag är hemme igen. As trött efter att inte sovit speciellt mycket under resan:) Åkte hem och gjorde det jag gillar bäst, å plugga(Y) WIIHO! Skämt å sido, men la ner pluggandet. Har varit en AWSOME resa, mysigt med mannen (fick en stulen ros), gott sällskap och ruuuliga aktiviteter. Bla shopping i Helsingfors där jag köpte denna sport BH, lite fräsig tyckte jag, dock syns den ju inte under en tischa menmen:) Jag och Felicia blev kända på kryssningen som B-rudarna som snackade med finnar, peppade sångarna och sjöng utan helsike själva;) Sen råkade vi ut för en exident när båda ville först på toa vilket resulterarde i att jag tog tag i hennes jacka och lyckades ramla vilket i sin tur ledde till att även hon föll på cuppen!:D Jag lyckades även tappa min plånbok med 1500 i kontanter plus sjuhundraelva kort, great! Men fanns som tur var vänliga själar, de som fann den ringde mig på stört och jag fick tillbaka den:) TUMMEN UPP TILL ÄRLIGA MÄNNISKOR! Det får avsluta, prov imotgon så sisste peppet nu föer faen!

So long.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0