Hej!

Idag när jag kom till skolan hade vi ingen lektion utan istället skulle vi kolla på film om psykiska störningar, var rätt intressant men kändes värdelöst att komma till skolan bara för en film:) När jag sen kom hem igen gav jag hästarna lunchen och nu väntar jag på att han ska bli klar så jag kan rida en sväng;) Ingen boxning idag men ska köra med alex ändå, vi har ju grejer så:) Sett att några fler tittar in på bloggen, kul kul, fortsätt på det spåret;D

Snart LOOOOV och då ska jag få träffa tjejorna!:) Dalkullorna kommer hem, zaknar er!!! :( <3


SO long


Kommentarer
Postat av: ebba

jag saknar dig! :( <3

2010-03-22 @ 17:00:50
Postat av: Anonym

miss U too:(<3

2010-03-22 @ 17:42:01
Postat av: ellan

vilken babe! <3

2010-03-23 @ 08:15:42
URL: http://ellane.blogg.se/
Postat av: johanna-sofia

Hej!

Goodiebag-tävlingen som du var med och tävlade i är nu avslutad. Vinnaren blev Victoria. Men som tröstpris kommer du att få hem tigerbalsam från ett av sponsorerna så jag skulle behöva din adress så att vi kan skicka vinsten. (:

Kram Johanna-Sofia

Länk till tävlingen: http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/february/utkast-feb-21-2010.html#comment

2010-03-23 @ 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0