Moosi honey och vildsvin!

Typ DÖD, as trött men på bra humör, GOOOOD shit:D Förjävla bra kväll igår och så klart drog Stockholm iväg på villovägar så fick åka och kolla hur det gick för henne på "min fösta hfs fest, RIKTIGA, nu ska jag bli Hälleforsare!"
Men tack Robin för super kul kväll, SP1 ÄGER:) Hela helgen har varit mysig och kul, mannen var hemma och följde med till Robin, sen mös vi sönder fredag:)
Idag har det inte blivit mycket gjort, klämt i mig en chokladkaka till frukost, legat och halv sövi med mannen, sen när han drog hem så åkte jag hem och sov lite till... Sen var jag ute och red på pigg kuse, alltid lika kul:) Fixat klart tränings schemat som ska in imorgon och även franska läxan (förundrad över att jag kom ihåg det) så lite på G är jag, men sen var det ju det med engelska provet,,, får plugga utav helvete imorgon innan boxningen OCH efter;)
Tisdag ska Emma sova här, blir mysigt som vanligt men nu ska vi nog inte elda sönder huset igen för då slutar det att man dricker ur vattenskålar;)
Nu ska jag gå och äta oxfilé och hasselbackspotatis:)
SO lONG<3

Kommentarer
Postat av: s teffy

hoppas nästa sp-klass blir lika bra som eran :) <3

2010-03-08 @ 18:37:39
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kommer den nog inte bli:D Går inte att slå:O<3

2010-03-16 @ 17:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0