Söndag

Hej, har inte skrivit under helgen, förlåt;D Men har haft fullt upp:) Kvällen hos filippa på fredagen var lyckad och jag somnade tryggt bredvid ellan :) På morgonen var jag så jävla trött och då rycker ellan i min och ska ha med mig upp och äta frukost för hon skulle på innebandy, men jag vägrade:D Senare blev det en ridtur i vackert väder och jag funderade över va skönt det var att marken började synas igen. Sen var jag med Emma och Patric, vi kolla på bögfilm och sen jurassicpark:D Söndag(idag) vaknade jag sent och såg att jag hade fått sms, "vad du än gör, kolla inte ut genom fönstret" KUL! Jävla väder! Blev fan deprimerad!:D Sen kom Malins ungar och jag var tvungen att vara barnvakt. Inte mkt gjort idag alltså, hann dock städa...:)
Kort och gott min helg alltså:) Nu ska jag göra nått att äta, sen plugga lite matte;/ Sen vill jag bara säga att det är dålig stil att inte höra av sig och att det inte borde vara så ansträngande! Men det tycker jag säkert inte om 5min så glöm det;D
Kollade även på HM efter bikini:D Har en ed hardy bikini men underdelen är för stor så behöver en mindre:) Denna? jag tycker den va snygg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0