STOP

Whine whine whine, ja livet är hårt ibland men det kan då fan inte vara det hela tiden!? Och är det de behöver man väl för fan inte dela det med exakt alla? Herre gud, ta tag i livet och gör´t bättre? Tänk positivt för fan':) Jag örkar inte läsa överallt hur många (oftast tjejer) skriver överallt hur allt är skit, så är det!
Kom hem från boxning för ett ta sen, det var ett härligt pass men fick lite astma attack:( Whine:O Men det roliga var skadeglädjen efter när jag kommer ut och där står Sofie och Roxy och ser ut som frågetecken, dom hade tagit fel på tid så dom fick köra tiden efter med fotbollslaget:D Förlåt tjejer men det var lite kul:)
Taggar inför Onsdagen, vi ska ut och vandra 4 km i djupsnö:D HR och NP samt OP går imorgon, men skratta inte:)
Peace and love, take me there, give me money and peace and love!
SO LONG!<3

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-02 @ 01:27:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0