stora drömmar kissen

haha katten är ute och smyger på rådjur, han är mycket optimistisk. Tänk att sätta gaddarna i ett rådjur lixom, vem har inte tänkt tanken? Jaja, från katt till säng, max (katten) hade varit emot en kaktus som står i fönstret och sedan legat i min säng så jag hade stora problem med att fatta vad fan det var som stack! Efter 2 dagar så får jag syn på en extremt liten tagg och sa till mamma att "DET ÄR NÅTT PÅ MIN HUD!!!!" och då räknade min belevade mor ut att det var kaktusens fel:) SÅ fick upp och byta lakan mitt i natten!

Nu ska jag sova, imorgon kommer mannen, då ska jag äta glass och kött! (inte kombinerat med varandra dock) GODNATT GOTT FOLK!
SO LONG!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0