äckligt!

Hur vidrigt det än är känner jag att jag måste dela det, jag tog FEL tandborste imorse! Emils. Det spelar ingen roll om det är ens pojkvän det är grymt jävla äckligt ändå:(

Nu har jag och ellan bestämt v.42, egypten.. men hinner inte jag få sprutor och allt känns det nästan som våren käns mer lockande. ska snacka med henne idag:) två svenska brudar i egypten som inte är resvana, känns kanske inte som en hitt att bli bortrövade av nån kamelförare och bli värdesatt i antal kameler..! ;D
Nej nu hägrara morgonmöte, biologi och massage. Sen ska jag plugga järnet och sen sist med inte minst gå på självförsvar på specialidrotten. ( varför har jag valt till biologi när jag inte ens behöver kursen?)


SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0