Back on track!

Hej igen, tänkte smygstarta igång bloggen igen för känner att jag saknar det litegrann;D Vi får se hur ihärdig jag är men men.. :) Idag hade jag en lååång dag i skolan så blev en tur ner till DG för köp av kaffelatte med vanilj för at torka med resten av lektionen:) Malin lånar Sune idag och tar en tur så jag har tid att gå på Core idag, kommer dö för va så länge sen jag tränade det, men måste fanimej komma igång nu inför alla jädra specialidrottstester som ska göras;D Helgen ser fin ut, heeeeel brudhelg med fredag hos mig och fest på lördag, än så länge har varken loka eller gästis ringt så blir nog inge jobb i helgen iaf:)

Btw, Utanför fönstret fäller Tomas (helenas gubbe) och mamma träd, vissa roar sig visst med sånt -_-´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0