Oskar Linnros<3

Känns rätt nice att sitta här medans många andra slutar 4':D Lagar mat och sen ska jag ut me pollen:) Ikväll kommer Jenny och Emma så blir chillkväll, sen ska vi nog titta förbi hos pojkarna och hämta lite grejer. Egentligen har jag massa pluggande att göra men det struntar vi i just nu, eller hur?;)

Oskar Linnros – Genom eld

 

Just det tänkte göra reklam för ett nytt nagelack, "graffitinails by isadora", man kan väljan massa olika färger och det bästa är att man kan ha vilket lack som helst under, vad man än har hemma;) blanda testa:) Man målar på ett lager med vanligt nagelack låter det sitta 4min, sen målar man på graffitinailslacket över och efter 30 sek spricker det upp och ser ut så här:


Som ni ser blev det fail med svart färg under eftersom jag valde färgen "subway green" som också är rätt mörk;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0