Sovmorgon och utklädda män

Titta nyss på babsansshow eller vad det hette, jag fattar inte hur man frivilligt vaxar benen, sminkar sig, bär peruk och sätter på sig tjejkläder om man är karl. Jag menar, visst det finns transvestiter men många gör det bara för showns skull;D Det hade nog inte blivit samma hitt om brudar liknade killar (?) Något att fundera på, att män har (iallafall vad jag tror) en större idealbild, det blir himla komiskt när de går emot idealen medans kvinnor kan gå i jeans och shorta utan reaktion. Rätt kul att speckulera i:)

Imorgon har jag EN lektion halv 1, = sovmorgon = så jävla välbeövligt! :D

Men en sak till om män som klär ut sig, många är tamefan snyggare som brudar! Jag satt och var avundsjuk på vissas ben för de var så himla snygga liksom;D Kolla här tex.. Christer Lindarw, mycket snyggare som brud:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0